Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

Honda NSX



Το αυτοκίνητο που χωρίς αμφιβολία κλέβει την παράσταση στην τρέχουσα έκθεση αυτοκίνησης των Ηνωμένων Πολιτειών, είναι η αναβίωση του Honda NSX, του θρυλικού δηλαδή υπεραυτοκινήτου της εταιρείας, προσαρμοσμένο πλήρως φυσικά στα κελεύσματα των καιρών όντας υβριδικό. Ας το δούμε...



Για καιρό η Honda επεξεργαζόταν το ενδεχόμενο της επιστροφής του NSX αλλά δεν το αποφάσιζε. Πλέον φαίνεται ότι οι συνθήκες ωρίμασαν στον Ιάπωνα κατασκευαστή ώστε να παρουσιάσει ένα NSX το οποίο αποτελεί σπουδή μεν, αλλά με σίγουρη την προοπτική της μαζικής παραγωγής.

Η όψη του είναι εντυπωσιακή αισθητικά ως οφείλει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αλλά και οι τεχνικές προδιαγραφές του είναι τέτοιες που βρίσκονται σε ευθεία αναλογία με το εντυπωσιακό παρουσιαστικό του.

Στο πλαίσιο έχει γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου σε συνδυασμό με πλαστικό ενισχυμένο με ίνες άνθρακα προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος όσο γίνεται χαμηλά και έτσι το όχημα να έχει υψηλών προδιαγραφών δυναμικά χαρακτηριστικά.

Στα των κινητήρων συναντούμε έναν θερμικό V6 3.5 λίτρων φυσικής αναπνοής ο οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Όλα τα ανωτέρω δίδουν την ισχύ τους στον οπίσθιο άξονα, ενώ στον εμπρόσθιο υπάρχει άλλο ένα δίδυμο ηλεκτροκινητήρων το οποίο είναι επιφορτισμένο με την κίνηση των εμπροσθίων τροχών και δεν έχει καμιά μηχανική σύνδεση με τον πίσω άξονα.



Το όλο σύστημα η Honda το ονομάζει SH-AWD (super handling all wheel drive). Η συνολική ισχύς δεν έχει ανακοινωθεί αλλά δε θα πρέπει λογικά να είναι κάτι λιγότερο από 400 ίπποι ενώ κάτι παραπάνω από πιθανή θα πρέπει να θεωρείται η ύπαρξη του torque vectoring αφού η υλοποίηση του αυτοκινήτου καθώς και η κατηγορία του είναι τέτοια που είναι εκ των ων ουκ άνευ.

Ένα σημείο που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής είναι το γεγονός ότι το νέο NSX δε θα φορτίζεται μέσω οικιακής πρίζας καθώς δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο. Αν αυτό ισχύει τότε είναι σαφές πως η ηλεκτρική του αυτονομία θα είναι πολύ περιορισμένη και το όχημα θα βασίζεται βαρύτατα στον θερμικό του κινητήρα με την φόρτιση των μικρών συσσωρευτών να λαμβάνει χώρα μέσω της αναγεννητικής πεδήσεως.

Περαιτέρω τεχνικά στοιχεία δεν υφίστανται αυτήν τη στιγμή αλλά δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι το όχημα θα εφαρμόζει ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς με τα διπλά ψαλίδια να είναι ένα πολύ πιθανό ενδεχόμενο μιας και η Honda τα είχε εφαρμόσει και στο προηγούμενο NSX αλλά και γενικά το συνηθίζει στις ανεξάρτητες υλοποιήσεις αναρτήσεως των οχημάτων της.

Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει εντός των επόμενων τριών χρόνων και είναι κάτι που οπωσδήποτε θα δημιουργήσει έντονο θόρυβο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου