Το σχήμα είναι πιο επιθετικό από του θερμικού beetle, ενώ το αμάξωμα είναι χαμηλότερο κατά 75 mm προκειμένου να βελτιωθεί η αεροδυναμική του απόδοση και να προσδοθεί ο απαραίτητος οπτικός δυναμισμός στο όχημα.
Ο ηλεκτροκινητήρας που το κινεί είναι μόνιμου μαγνήτη και αποδίδει 114 ίππους και 270 Nm ροπής. Τροφοδοτείται από μια συστοιχία συσσωρευτών ιόντων λιθίου άγνωστης ενεργειακής πυκνότητας. Το μόνο που ανακοινώνει η Vw επί του θέματος των μπαταριών είναι η προσδιδόμενη αυτονομία που προσφέρουν, η οποία είναι περισσότερο από 160 χιλιόμετρα και το βάρος τους το οποίο είναι 315 κιλά.
Εκ των ανωτέρω στοιχείων και κάνοντας μια εκτίμηση η χωρητικότητά τους θα πρέπει να είναι μεταξύ 20-24 kWh. Ο χρόνος φόρτισής τους είναι μεταβαλλόμενος ανάλογα με τη διαθέσιμη διαφορά δυναμικού με την βέλτιστη περίπτωση να είναι αυτή της μισής ώρας για το 80% της φόρτισης. Είναι δε τοποθετημένες κάτω από τον χώρο αποσκευών και τα πίσω καθίσματα.
Για τις ανάγκες φωτισμού χρησιμοποιούνται παντού φωτοεκπομπές δίοδοι ενώ στο εσωτερικό τα όργανα ελέγχου είναι πλήρως προσαρμοσμένα στις απαιτούμενες παραμέτρους πλήροφόρησης ενός ηλεκτρικού οχήματος.
Η Vw δεν αναφέρει κάτι για ενδεχόμενη παραγωγή του οχήματος αλλά το όχημα δείχνει αρκούντως ενδιαφέρον και φαντάζομαι ότι θα υπήρχε αγοραστικό κοινό που θα ακολουθούσε τον ηλεκτρικό σκαραβαίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου