Εκτιμώ παραδοσιακά τα Accord γιατί κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι αυτοκίνητα με άρτια τεχνική ολοκλήρωση η οποία εν γένει ξεφεύγει από τα ειωθότα της κατηγορίας που βρίσκεται. Η εκτίμησή μου γι' αυτά, ενισχύθηκε περαιτέρω με το πρωτότυπο coupé που παρουσίασε η Honda στην έκθεση αυτοκινήτου του Detroit το οποίο θα έχει και υβριδική έκδοση.
Ασφαλώς θα υφίστανται και αμιγώς θερμικές εκδόσεις του νέου Accord αλλά δεν θα μας απασχολήσουν στο συγκεκριμένο άρθρο μιας και εδώ θα ασχοληθούμε με την πιο ενδιαφέρουσα κατ'εμέ που είναι η υβριδική.
Η Honda θα λέγαμε ακολούθησε την τεχνοτροπία της Toyota στο θέμα των κινητήρων και της μετάδοσης παντρεύοντας έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα φυσικής αναπνοής κύκλου Atkinson με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη και ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής δεν αναφέρει την μέγιστη ισχύ του θερμικού κινητήρα αλλά με δεδομένο ότι είναι κύκλου Atkinson θα πρέπει να αναμένουμε μικρότερη μέγιστη ισχύ από τους αντίστοιχους δίλιτρους Otto της εταιρείας. Αν θα έπρεπε οπωσδήποτε να κάνω μια εκτίμηση με κίνδυνο να εκτεθώ θα έλεγα ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας λογικά θα αποδίδει μεταξύ 115-130 ίππους.
Ο ηλεκτροκινητήρας πάντως του αυτοκινήτου θα είναι υψηλής απόδοσης της τάξεως των 161 ίππων και άγνωστης ροπής αλλά λογικά πάνω από 250 Nm. Αυτός τροφοδοτείται από μιας χαμηλομεσαίας χωρητικότητας (6 kWh) μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία επιτρέπει μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία 24 χιλιομέτρων και ανώτατη ταχύτητα 100 χλμ/ώρα.Το εξαιρετικά θετικό είναι ότι φορτίζεται σε οικιακή πρίζα μέσα σε 1.5 ώρες.
Αν η Honda έχει ακολουθήσει την πεπατημένη στα περιφερειακά τεχνικά του αυτοκινήτου, των πρόσφατων γενεών του Accord με τα διπλά ψαλίδια στις αναρτήσεις και τα εξαιρετικά αποδοτικά αεροδυναμικά σχήματα τότε θα έχει ένα πολύ δυνατό χαρτί στα χέρια της.
Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει εντός του 2013 και θα ήθελα πραγματικά να ελπίσω η ευρωπαϊκή ήπειρος να είναι στις δυνητικές αγορές που θα το υποδεχθούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου