Τον επόμενο μήνα λοιπόν, στην έκθεση αυτοκινήτου του Detroit ο Γερμανός κατασκευαστής θα παρουσιάσει 2 υβριδικές εκδοχές της δημοφιλούς σειράς E. Την E 300 hybrid που θα εξετάσουμε εδώ και την Ε 400 hybrid στην οποία ο θερμικός κινητήρας είναι ο γνωστός τελευταίας γενιάς 3.5 λίτρων φυσικής αναπνοής της εταιρείας, έκδοση η οποία δεν αφορά την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Στα της υβριδικής Ε 300, ο θερμικός της κινητήρας είναι ένας υπερσύγχρονος 2.1 λίτρων πετρελαίου, (περισσότερα γι' αυτόν δείτε εδώ) ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και 500 Nm ροπής και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη απόδοσης 27 ίππων και 250 Nm ροπής.
Όψη του πίνακα οργάνων της υβριδικής Ε-Class με τις απαραίτητες προσθήκες που επιβάλλει η ηλεκτρική παράμετρος του οχήματος. |
Η ηλεκτρική μηχανή τροφοδοτείται από μια χαμηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία των 0.8 kWh, η οποία επαναφορτίζεται επί της ουσίας μέσω της αναγεννητικής πέδησης και ως εκ τούτου δεν χρήζει της βοήθειας του κεντρικού ηλεκτρικού δικτύου. Με τόσο χαμηλή χωρητικότητα μπαταρίας είναι σαφές πως η ηλεκτρική αυτονομία είναι πολύ περιορισμένη και ανάγεται σε μέση ακτίνα περίπου 1.5 χλμ και για ταχύτητα κάτω των 56 χλμ/ώρα
Ωστόσο, η συνεργασία των 2 κινητήρων είναι επαρκής για να δώσει μια επιτάχυνση 0-100 σε λιγότερο από 7.5'' και τελική ταχύτητα βοηθούμενη και από την εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση του οχήματος πάνω από 240 χλμ/ώρα.
Οι επιδόσεις όμως δεν έχουν συνήθως το σύνηθες τίμημα της κατανάλωσης αφού μια ομάδα επικουρικών συστημάτων όπως η λειτουργία πλεύσεως, το start-stop, η αναγεννητική πέδηση και τα ελαστικά χαμηλού συντελεστού τριβής, επιτρέπουν μέση κατανάλωση 4.2 λ/100 χλμ και εκπομπές ρύπων μόλις 109 γρ/χλμ.
Για αυτοκίνητο που ζυγίζει γύρω στα 1800 κιλά οι ανωτέρω τιμές κρίνονται απολύτως ικανοποιητικές. Το όχημα θα παρουσιαστεί όπως προαναφέρθηκε στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου των Η.Π.Α και η διάθεσή του αναμένεται να εκκινήσει από το δεύτερο τετράμηνο του 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου