Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Citroen DS5 hybrid



Ήταν σαφές πως εφόσον η Citroen ανήκει στον όμιλο PSA, θα ακολουθούσε και εκείνη την πετρελαιο-υβριδική προσέγγιση που ξεκίνησε η Peugeot με τα 3008 Hybrid4 και 508 RXH.



Έτσι λοιπόν και η Citroen επέλεξε να εφοδιάσει τη νέα λιμουζίνα της με το υβριδικό σύστημα προώθησης που αποτελείται από έναν πετρελαιοκινητήρα 2 λίτρων με υπερπλήρωση καυσαερίων και μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεως στο στρόβιλο που αποδίδει 163 ίππους και 340 Nm ροπής στις 2000 στρ/λεπτό και έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 37 ίππων και 200 Nm ροπής που είναι επιφορτισμένος με την κίνηση των πίσω τροχών.

Η αρχή λειτουργίας του υβριδικού συστήματος είναι όμοια με του 3008 Hybrid4 οπότε για περισσότερες εις βάθος πληροφορίες δείτε εδώ

Σε ότι αφορά την εμφάνιση το αυτοκίνητο είναι αρκούντως κομψό με τα εντυπωσιακά φώτα τεχνολογίας διόδων να δεσπόζουν στο εμπρόσθιο μέρος, ενώ το αρκετά ρευστό σχήμα του λογικά θα έχει οδηγήσει και σε ένα χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας που λογικά θα είναι κάτω από 0.3 με προφανή οφέλη σε κατανάλωση και θόρυβο.

Όψη του υψηλής αισθητικής και φαινόμενης ποιότητας εσωτερικού.



Η κατανάλωση κατά τον κατασκευαστή είναι περίπου 3.75 λίτρα/100 χλμ που συνεπάγονται 99 γρ Co2/100 χλμ εκπομπές ρύπων και ως εκ τούτου μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης τον τρέχοντα μήνα και λογικά θα διατεθεί εντός του 2012.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου