Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

Infiniti M35h & Etherea


H Infiniti αποτελεί για τη Nissan την πολυτελή της έκφανση κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τη Lexus και την Toyota. Η Lexus έχει μια ιδιαίτερη φήμη γιατί τα αυτοκίνητα που παράγει έχουν έναν προσανατολισμό στην υβριδική κίνηση. Στην Infiniti εώς τώρα δε συνέβαινε κάτι τέτοιο αλλά απ' ότι φαίνεται πλέον και η θυγατρική της Nissan αποκτά ''πράσινο'' προσανατολισμό με 2 νέα υβριδικά οχήματα. Το M35h και το Etherea.



M35h






Το M35h είναι μια λιμουζίνα μεγάλων διαστάσεων η οποία εντός του έτους θα ολοκληρώσει την γκάμα της σειράς Μ. Σε ότι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές του, αυτές είναι συγγενείς με τον βασικό ανταγωνιστή του που δεν είναι άλλος από το Lexus Gs 450h, με την έννοια ότι και εδώ χρησιμοποιείται ένας εξακύλινδρος υπό περιεχόμενη γωνία κινητήρας, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης.

Ο θερμικός κινητήρας του M35h είναι ο ίδιος που χρησιμοποιήθηκε στην τελευταία γενιά του 350Z πριν αυτό αποσυρθεί και πάρει τη θέση του το 370Z και είναι ένας 24-βάλβιδος χωρητικότητας 3.5 λίτρων, ασφαλώς φυσικής αναπνοής. Αποδίδει δε, 302 ίππους και 350 Nm ροπής.

Αυτός συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 68 ίππους και ροπή πλήρους φορτίου 270 Nm. Οι δύο κινητήρες και το κιβώτιο σχηματίζουν μια διάταξη διαδοχική θερμικός-ηλεκτροκινητήρας-κιβώτιο σε μια δημοφιλή εσχάτως εφαρμογή που χρησιμοποιείται και στην Porsche Panamera S Hybrid.

Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς είναι 360 ίπποι και είναι αρκετή για να εκτοξεύσει το βάρους 1860 κιλών αυτοκίνητο από 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 6''. Η κατανάλωση του αυτοκινήτου για τις προσφερόμενες επιδόσεις και το βάρος του είναι εντυπωσιακή με την εκτιμώμενη συνδυασμένη να είναι κάτω από 8 λίτρα/ 100 χλμ.

Στα επιμέρους χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου συναντούμε κορυφαίας αρχιτεκτονικής διάταξη αναρτήσεως διπλών ψαλιδιών για τον εμπρόσθιο άξονα και πολλαπλών συνδέσμων στον οπίσθιο ο οποίος και παραλαμβάνει την ισχύ ενώ η κατανομή των μαζών είναι σχεδόν απολύτως συμμετρική (51-49).

Επίσης εντυπωσιακή είναι η αεροδυναμική απόδοση με το συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι στο 0.26 δεδομένο που οπωσδήποτε θα εγγυάται αθόρυβα ταξίδια και μειωμένη κατανάλωση.



Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου συναντά κανείς υψηλότατης ποιότητας υλικά καθώς και υπερπλήρη εξοπλισμό ως οφείλει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο εντός του έτους στην Ευρώπη και ενδεχομένως και στην Ελλάδα.


Etherea






Το Etherea είναι επί της ουσίας μια σπουδή υπό καθεστώς εξέλιξης και δεν είναι ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Όμως η Infiniti έχει σκοπό να το διαθέσει μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια. Στην πραγματικότητα θα είναι ένα πεντάθυρο hatch με εντυπωσιακό σχεδιασμό, το οποίο έχει αρχιτεκτονική συγγένεια με το Nissan Qashqai.

Παρόλο που το όχημα θα είναι υβριδικό εντούτοις αυτό που ενδεχομένως να κλέψει την παράσταση είναι ο θερμικός του κινητήρας ο οποίος είναι ασυνήθιστος θα έλεγα για την εποχή. Πρόκειται για έναν τετρακύλινδρο μηχανικά υπερπληρωμένο με χωρητικότητα 2.5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 245 ίππους με την ροπή να μην είναι ανακοινώσιμη αλλά λογικά θα είναι πάνω από 350 Nm.

Η μετάδοση είναι παρόμοια με του M35h και αποτελείται από ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης όμως η ισχύς εδώ παραλαμβάνεται από τους εμπροσθίους τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι περίπου 35 ίππων και άγνωστης στρεπτικής ροπής προς το παρόν.



Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είτε στο εξωτερικό είτε στο εσωτερικό είναι εντυπωσιακός ενώ στις τεχνολογίες φωτισμού κυριαρχούν οι φωτοεκπομπές δίοδοι.

Θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν διατηρείτο η τρέχουσα σχεδίαση και σε συνθήκες μαζικής παραγωγής αλλά ως είθισται τα αυτοκίνητα παραγωγής έχουν συνήθως συμβατικότερη σχεδίαση.

Ίδωμεν.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου