Στο Παρίσι η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα βασισμένο στην τελευταία γενιά της B-Class. Η αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος τύπος οχήματος ευνοεί χωροταξικά την τοποθέτηση των μεγάλων διαστάσεων συσσωρευτών που συνήθως χρησιμοποιούνται σε αμιγή ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ας μελετήσουμε όμως τη συγκεκριμένη σπουδή.
Ο κινητήρας που προωθεί το συγκεκριμένο όχημα είναι μόνιμου μαγνήτη, είναι τοποθετημένος μπροστά, αποδίδει 136 ίππους και 310 Nm άμεσα διαθέσιμης ροπής στρέψεως και τροφοδοτείται από δύο συνιστώσες μπαταριών που έκαστη έχει ενεργειακή πυκνότητα 18 kWh.
Συνεπώς η συνολική ενεργειακή πυκνότητα είναι στις 36 kWh. Κατά τον Γερμανό κατασκευαστή η αυτονομία είναι περίπου στα 200 χιλιόμετρα. Για να επιτευχθεί η ανακοινώσιμη αυτονομία, σύμφωνα με τα γενικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, απαιτείται μια μέση ταχύτητα περίπου 50 χλμ/ώρα.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση που να τις αφορά, ωστόσο το 0-100 θα είναι υπόθεση λογικά μεταξύ 11-12'', ενώ δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ή τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη προκειμένου να διασωθεί η αυτονομία του οχήματος.
Τέλος ο χρόνος φόρτισης σε τυπικό οικιακό ρεύμα θα είναι περίπου 16,5 ώρες. H B-Class Electric Drive προς το παρόν δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια σπουδή, θα ήταν ευχής έργον όμως αν έμπαινε σε ρυθμούς κανονικής παραγωγής. Μακάρι η Mercedes-Benz να το τολμήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου