tag:blogger.com,1999:blog-8250557432062734650.post4952474238180842873..comments2022-03-31T14:47:25.662+03:00Comments on Περί αυτοκινήτων.....και άλλων τινών: Ford 1.0 EcoboostAnonymoushttp://www.blogger.com/profile/12392860336610403980noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8250557432062734650.post-89461364425747410132012-05-01T21:41:05.072+03:002012-05-01T21:41:05.072+03:00Πάνο από την ερώτησή σου καταλαβαίνω ότι υπονοείς ...Πάνο από την ερώτησή σου καταλαβαίνω ότι υπονοείς πως ο κινητήρας της Ford έχει διπλή υπερπλήρωση σαν τον 1.4 twincharged της VW.<br /><br />Όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο εδώ. Υπάρχει απλά ένα ζεύγος στροβίλου συμπιεστή και δεν υφίσταται κάποια επιπρόσθετη μηχανική υπερπλήρωση στροφάλου όπως υπονοείς.<br /><br />Στην τεχνική ταυτότητα που έχω βάλει δες την περιγραφή της αναπνοής.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12392860336610403980noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8250557432062734650.post-80691624251125430242012-02-21T16:54:47.332+02:002012-02-21T16:54:47.332+02:00Λουκά ο συμπιεστής δουλεύει σε κάποια φάση ταυτόχρ...Λουκά ο συμπιεστής δουλεύει σε κάποια φάση ταυτόχρονα με το ζεύγος στροβίλου-συμπιεστή ή μόνο στις χαμηλές στροφές, οπότε καθώς ανεβαίνουν οι στροφές και αποκτούν περισσότερη ενέργεια τα καυσαέρια για να κινήσουν το turbo, αυτός απεμπλέκεται;Panoshttps://www.blogger.com/profile/13082297365248445227noreply@blogger.com